GIORDANO FAQ

GIORDANO FAQ

 

Over Giordano

 

Sinds wanneer produceert Giordano wijnen?

De geschiedenis van Giordano begon in 1900 en sindsdien creëert en ontwikkelt het bedrijf al zijn wijnen en producten met veel aandacht voor toegankelijke kwaliteit.

 

Hoe kunnen jullie zulke voordelige aanbiedingen doen?

Wij bieden al onze wijnen en specialiteiten rechtstreeks aan de eindconsument aan, zonder tussenpersonen en dus zonder alle kosten die deze keten met zich mee zou brengen. Zo betaalt wie bij ons koopt wat hij ziet, en niet de distributiekosten.

 

Zijn uw wijnen alleen online verkrijgbaar?

We hebben ervoor gekozen om geen fysieke winkels te hebben, juist om ervoor te zorgen dat onze producten geen extra kosten met zich meebrengen.

 

Wat zijn uw populairste wijnen?

Veel van onze wijnen worden jaarlijks in tienduizenden flessen verkocht. Waar onze klanten waarschijnlijk het meest aan gehecht zijn, zijn de Andrea Rosso, de Raggiante en de Eventus.



 

Mijn account

 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Dat is eenvoudig: ga naar de registratiepagina en vul het formulier in met uw gegevens. Dit duurt slechts een minuut en u hoeft dit slechts eenmaal te doen. Daarna kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

 

Wat zijn de voordelen van een account?

Alleen als u een account heeft, kunt u op de website winkelen en profiteren van alle voordelen die dit met zich meebrengt: speciale prijzen en aanbiedingen.

 

Ik heb al een account: hoe kan ik inloggen?

Ga naar de inlogpagina en voer uw inloggegevens in. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u het opnieuw instellen en wijzigen.

 

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja, uw gegevens worden opgeslagen op onze systemen, die voldoen aan alle vereiste veiligheidsprotocollen en worden beschermd door de nieuwste technologieën.



 

Nieuwsbrief

 

Zijn er speciale aanbiedingen voor abonnees van de nieuwsbrief?

Ja: wie de nieuwsbrief ontvangt en al klant is, krijgt toegang tot speciale aanbiedingen, ontdekt als eerste het laatste nieuws en kan profiteren van alle commerciële kansen die wij elke week bieden.

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan de website of in het venster dat na enkele seconden verschijnt, kunt u uw e-mailadres invoeren om u aan te melden. U ontvangt dan een welkomstkorting.

 

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief vindt u een link om u af te melden: klik hierop om verder te gaan.

 

Waar kan ik alle lopende aanbiedingen bekijken?

Op de startpagina van onze website vindt u de actuele aanbiedingen en thema-acties, die voortdurend worden bijgewerkt, evenals op de pagina van het menu die gewijd is aan aanbiedingen. Als u specifieke details wenst, kunt u contact met ons opnemen.



 

Bestellingen

 

Moet ik een account hebben om op de website te kunnen winkelen?

Ja, maar u kunt alvast producten aan uw winkelwagen toevoegen en u tijdens het afrekenen registreren: dit duurt slechts een minuut.

 

Ontvang ik updates over de bestelling die ik heb geplaatst?

Zeker: wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling, vanaf de aankoopbevestiging tot de uiteindelijke levering.

 

Ik heb geen e-mail ter bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Kijkt u alstublieft in de spamfolder van uw e-mail: het bericht kan daar terecht zijn gekomen. Als u meer zekerheid wilt hebben dat uw bestelling is bevestigd, controleert u ook uw persoonlijke account in de lijst met bestellingen.

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Log in op uw persoonlijke account, waar u na het inloggen toegang heeft tot de lijst met al uw bestellingen en de status ervan.



 

Betalingen

 

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Afhankelijk van het land waar u zich bevindt en uw specifieke account, kunt u betalen met creditcard, met de belangrijkste elektronische vooruitbetalingsmethoden, onder rembours en ook via bankoverschrijving en postoverschrijving.

 

Ik heb een kortingscode: hoe kan ik deze gebruiken?

Dat is eenvoudig: bij het afrekenen verschijnt een venster met de tekst "Heeft u een kortingscode?" Daar kunt u de code invoeren en bevestigen. Als de code geldig is en van toepassing is op de door u gekozen producten, past het systeem de korting toe op het totaalbedrag.

 

Zijn mijn gegevens veilig wanneer ik elektronisch betaal?

Zeker: al onze vooruitbetalingen worden volledig veilig verwerkt via een partnerplatform dat de nodige bescherming en privacy garandeert.


 

Verzendingen

 

Waar wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons logistieke centrum in Italië, van waaruit jaarlijks meer dan 2 miljoen pakketten worden verzonden naar heel Europa.

 

Hoeveel dagen duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Bestellingen hebben enkele dagen nodig om hun bestemming te bereiken, afhankelijk van de afstand die ze moeten afleggen. Wij doen altijd ons uiterste best om deze tijd te optimaliseren en werken samen met de meest efficiënte partners in elk land.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Dankzij het grote aantal zendingen dat wij jaarlijks verwerken, kunnen wij enkele van de beste tarieven in Europa aanbieden en gratis levering bij zeer lage bestelbedragen.

 

Hoe kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

In uw persoonlijke account, door in te loggen op de website, of via de trackinglink die u per e-mail ontvangt, kunt u uw bestelling tijdens het hele traject volgen en indien nodig contact opnemen met de koerier.

 

De trackinglink die ik heb ontvangen, werkt niet. Waarom?

De link wordt ons door de koerier verstrekt op het moment dat de verzending in behandeling wordt genomen, maar het kan enkele uren duren voordat de informatie over de status van de verzending is bijgewerkt en zichtbaar is.

 

Waarom is mijn bestelling vertraagd?

Het kan voorkomen dat een bestelling langer dan gemiddeld onderweg is. Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn, maar meestal gaat het om logistieke en transportvertragingen als gevolg van het grote aantal leveringen door de koerier.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Afhankelijk van het land worden de opslag en de levertijden op verschillende manieren afgehandeld. In de meeste landen doet de koerier de volgende werkdag een nieuwe poging, waarna uw pakket enkele dagen in opslag blijft en u met de koerier een afspraak kunt maken voor afhaling of levering op een later tijdstip.

 

 

Retourzendingen en terugbetalingen

 

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn aankoop?

Geen probleem: neem contact op met onze klantenservice en volg hun instructies om een aanvraag in te dienen. Wij zullen u zonder kosten terugbetalen.

 

Ik heb mijn terugbetaling nog niet ontvangen. Waarom?

De terugbetalingstermijn is afhankelijk van de gekozen betaalmethode en de regels die gelden voor interbancaire transacties. Vaak kunnen wij niets doen om deze termijnen te versnellen, maar wij staan tot uw beschikking voor alle vragen.



 

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem contact met ons op: onze klantenservice helpt u graag verder.